وونا

وونا

وونا

وونا

التهاب حنجره و اکالیپتوس

التهاب حنجره و اکالیپتوس

برای دهه ها، اکالیپتوس برای درمان علائم سرماخوردگی و سرفه استفاده شده است. گفته شده است که به طور طبیعی از بین بردن و کاهش التهاب و درد گلو. عطر تازه آن، به نوبه خود، می تواند به کاهش سرفه بینی و تسکین درد گلو کمک کند. چگونه می توانید آن را مصرف کنید: هنگام تهیه فنجان چای از یک برگ تازه اکالیپتوس استفاده کنید. چند لیوان درمان طبیعی برای لارنژیت یا التهاب حنجره در طول روز بخورید. شما همچنین می توانید شربت اکالیپتوس یا شربت سرفه را در معرض انسداد و یا انزال قرار دهید. هشدار: روغن اوکالیپتوس را به صورت خوراکی مصرف نکنید، زیرا ممکن است سمی باشد.التهاب حنجره و زنجبیل

Image result for ‫توضیحات التهاب حنجره‬‎


زنجبیل دارای خواص ضد میکروبی است و به شما کمک می کند تا عفونت های ویروسی و باکتری را از بین ببرید. این ریشه خوراکی نیز حنجره و گلو را از بین می برد و در نتیجه درد و التهاب را کاهش می دهد. - 2 قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده در 2 فنجان آب. اجازه دهید تا مقدار آب را تا 50٪ کاهش دهید. راه حل را تکان دهید و دو قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. - ریشه زنجبیل را در آب به مدت 20 تا 30 دقیقه بریزید. سپس آنرا درست کنید شما می توانید لیمو و عسل را به آن اضافه کنید. این نوشیدنی را خنک کنید و آن را چند بار در روز مصرف کنید. شما همچنین می توانید زنجبیل را به جعبه خود اضافه کنید.


التهاب حنجره و ریشه های لیهانریشه شیرین بیان را به قطعات کوچک تکان دهید و سپس آنها را در آب جوش کنید. پس از خستگی، می توانید از این آب استفاده کنید. - با استفاده از این ریشه، چای را آماده کرده و آن را 2-3 بار در روز مصرف کنید. - یک قطعه ریشه شیرین بیان را از بین ببرید تا میزان سیگار کشیدن را کاهش دهید. این گیاه دارای خواص ضد التهابی است. از این رو، آن نیز التهاب حنجره را درمان می کند. توجه داشته باشید که بیماران مبتلا به فشار خون بالا، بیماری های قلبی، بیماری کلیوی، بیماری کبد، زنان باردار یا شیرده و افرادی که رقیق کننده های خون مانند آسپرین و وارفارین (کومودین) مصرف می کنند، نباید از هیچ گیاه لاکتوز استفاده کنند. انجام می دهند.التهاب حنجره و بخاربرای 15 تا 20 دقیقه آب را در یک ظرف بگذارید. ظرف را روی یک سطح صاف و امن قرار دهید. سر خود را با یک حوله بپوشانید. خم شدن روی کاسه آب و نفس کشیدن برای 15-30 دقیقه و نفس خود را بیرون بکشید. نفس کشیدن را از طریق دهان و بینی خود انجام دهید، زیرا گلو و انسداد بینی شما را حل می کند. فاصله مناسب بین چهره و گلدان را حفظ کنید. هر روز آنرا تکرار کنید تا امیدوار باشید. بخار آب را پر می کند و دستگاه تنفسی شما را نرم می کند. - برای افزایش اثر بخار، چند قطره روغن اوکالیپتوس، برگ نعنا یا نعناع تازه را به آب جوش اضافه کنید. - حمام آب گرم همچنین به حرارت شما نیاز دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.